تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده فیروزکوه| سیل جاده‌ها را مسدود کرد| ارسال اقلام امدادی با بالگرد و قطار (۷ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۱۱۹
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده فیروزکوه| سیل جاده‌ها را مسدود کرد| ارسال اقلام امدادی با بالگرد و قطار (۷ مردادماه ۱۴۰۱)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به علت مسدود بودن مسیر جاده‌ای در مناطق سیل زده فیروزکوه، اقلام امدادی از طریق قطار و بالگرد به این مناطق فرستاده می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند افزود: در منطقه امامزاده داوود (ع) ۸ پیکر تحویل پزشکی قانونی شده است و عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن مفقودان، به رغم بارش شدید دیشب همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: جاری شدن سیل در روستای‌های زرین دشت، آتشان، مزداران و خمده در شهرستان فیروزکوه موجب خسارات جدی در این مناطق شد که عملیات امداد و نجات و جستجو در این مناطق ادامه دارد.
 
کولیوند افزود: به رغم اینکه هنوز ارتباطات مسیر در فیروزکوه باز نشده است، اما اقدامات برای امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان در حال انجام است.
 
وی گفت: با هماهنگی وزیر کشور و استاندار تهران، اقلام امدادی را از طریق قطار و بالگرد به مناطق سیل زده در فیروزکوه فرستادیم.
 
کولیوند ادامه داد: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران و گیلان امروز مشمول هشدارهای هواشناسی هستند که ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث مردم مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی به مردم توصیه می‌کنیم که از حضور در حریم رودخانه‌ها، بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی جدا خودداری کنند
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->